PayEm הינה מערכת לניהול הוצאות המסייעת למחלקות רכש וכספים לבצע את עבודתם ביעילות ובמהירות.
המערכת מאפשרת יצירת בקשות רכש ובקשות תקציב, ניהול גמיש של תהליכי אישורים, התאמה ועיבוד של חשבוניות וכמו כן, ביצוע התשלום עצמו וסינכרון כל המידע עם מערכת ה-ERP.
המערכת כוללת תהליכי אוטומציה למשימות מיידעות, מפחיתה מקומות לטעויות וחיכוכים, ומאפשרת לצוותים הפיננסים להתמקד בתמונה הגדולה.
Payem נוסדה בשנת 2019
משרדייה הראשיים של החברה ממוקמים בתל אביב.
בחברה מועסקים כיום כמאה עובדים, רובם בישראל חלקם בארה"ב.
בין לקוחות החברה מאות חברות טק ישראליות, כמו כן חברות אמריקאיות מתעשיות שונות.