תכנית רכש היברידי

Hybrid Purchasing
הרכש ההיברידי  – כיחידה עסקית
מוסיפים עוד מנוע עסקי שמכניס כסף לחברה

 

ברוב החברות עשיית הכסף היא דרך הלקוחות, תהליך אותו מובילים גופי השיווק והמכירות בחברה. אולם, ישנו מנוע נוסף לעשיית כסף והוא ממשק הספקים.

תהליכי הרכש וניהול הספקים מגלגלים סכומי כסף גדולים ומשמעותיים, אולם הם אינם נתפסים כתהליכים שמביאים כסף שמקדם את המטרות העסקיות של החברה. תהליכי הרכש וניהול הספקים ברובם בירוקרטיים, מסורבלים ומאופיינים במאבקי כוח פנים ארגוניים של "שליטה בתהליך הרכש".

איך הופכים את ממשק הספקים למנוע נוסף לעשיית כסף בחברות?

מהם מנועי הכסף?

חמשת מנועי הכסף

הגדלת מכירות

  • אינטגרציה מלאה בין דרישות המכירות והלקוחות לביצועי הספקים
  • קיצור זמני האספקה האספקה (LT) – לא מפסידים עסקאות

מוצרים חדשים

  • TTM – ניהול הספקים לקיצור זמני השקה של מוצרים חדשים
  • תכנון הצטיידות ומוכנות ספקים להשקת מוצרים חדשים

הקטנת מלאים

  • התאמה בין לוגיסטקית הסחורות ללוגיסטקית הכסף
  • קיצור זמני האספקה (LT)– פחות מלאי בשרשרת
  • הקטנת מלאי התיקונים – ניהול שרשרת הפסולים
  • הקטנת המלאי המת – תיאום לוגיסטי בהשקת מוצרים החדשים

שיפור הרווחיות

  • רכש אופטימלי- התאמת דרישות הרוכשים הפנימיים למלאים ויכולות הספקים
  • התקשרות עסקית עם ספקים (סיכונים והזדמנויות)
  • הוזלת עלויות ההשקעה בפיתוח מוצרים חדשים

שיפור התזרים

  • הקטנת זמני האספקה (LT) והחשיפות לספקים
  • מעבר של עלויות קבועות לעלויות משתנות
  • מעבר של פעילויות למיקור חוץ של ספקים

האם יש נוסחה מנצחת שיכולה להביא למינוף סכומי הרכש הגדולים לצמיחה במכירות ושיפור ברווחיות ?

ברוב החברות גילינו תסכול וביקורת על מחלקות הרכש, תפקודם ותרומתם למטרות העסקיות של החברה. פה אנחנו נכנסים לתמונה !

איך בונים "רכש היברידי" ?

התוכנית בנויה ממספר שלבים :

  • חיבור תהליכי הרכש וקבלת ההחלטות בחברה
  • אינטגרציה של הרכש והספקים עם המכירות והלקוחות
  • סנכרון הרכש והפיתוח להשקת מוצרים חדשים
  • שיפור והעצמת יכולות אנשי הרכש
  • עבודה והתקשרות עסקית עם ספקים

התוכנית "רכש היברידי"

בתוכנית נלווה אתכם למינוף הרכש וניהול הספקים
להגדלת העוגה של המכירות ולשיפור הרווחיות
על ידי התנהלות והתקשרות עסקית עם ספקים

מי משתתף בתוכנית ?

תהליך הרכש מתחיל מחוץ לגבולות מחלקת הרכש, והוא מתחיל בהנהלה ומדיניות החברה, דרך היחידות העסקיות (הדורש) והטכנולוגיות (הפיתוח וההנדסה), גופי התפעול והייצור ונותני השירותים הפנימים (מערכות מידע, משאבי אנוש וכו')

התוכנית משתפת נציגים המשתתפים

בתהליך "הרכש ההיברידי"

מעוניינים להצטרף לניוזלטר שלנו ולקבל מידע מקצועי ועדכני בנושאי רכש?
מלאו את הטופס הבא ותהנו מהניוזלטר ישירות לתיבת המייל שלכם.

על מנחה התוכנית

ארז לוי - מנכ"ל המרכז הישראלי לרכש

לארז מעל 25 שנות ניסיון בהובלה של מערכי רכש והפיכתם ליחידות עסקיות, מתוכם כ-20 שנה בתפקיד סמנכ"ל רכש ושרשרת אספקה בחברת אפלייד מטריאלס הגלובאלית.

בחמש שנים האחרונות ייסד ומשמש כמנכ"ל חברת הייעוץ "עסקית" המלווה עשרות חברות בתהליכי של צמיחה עסקית.

לאחר שליווה תהליכי שינוי רכש בעשרות חברות, הקים וממנכ"ל בשנה האחרונה את המרכז הישראלי לרכש, שמוביל את האג'נדה של הפיכת מערכי רכש בישראל ליחידות עסקיות.

ארז משמש כמגייס (HEAD HUNTER) של מנהלי רכש בחברות מובילות בישראל.

בפעילותו במישור הממשלתי משמש כמנהל פרויקט עידוד רכש מקומי במשרד הכלכלה והתעשייה וברשות לפיתוח הנגב.

אז כמה עולה לי התוכנית ?

אנחנו תמיד שואלים כמה זה עולה ?

השאלה העסקית הנכונה היא כמה זה שווה לכם ?

כמה שווה לך ליצור שינוי אמיתי ובניית מנוע נוסף לעשיית כסף ?
מנוע שיביא לתוצאה של גידול במכירות ושיפור הרווחיות ?

מלאו פרטיכם ונחזור אליכם עם כל הפרטים:



    אני מעוניין לקבל מידע, ניוזלטר וחומר פרסומי מהמרכז הישראלי לרכש כןלא