ניהול יעיל של ספקים תלוי מעל הכל ביכולת להעריך ספקים על בסיס הביצועים שלהם וההשפעה או הערך היחסי שלהם על ביצועי החברה או פרויקט מסוים.
שנית, כדי לעשות זאת עליכם להחזיק את כל הנתונים הרלוונטיים אודות הספקים, נגישים, מעודכנים ושקפים לכל בעלי העניין.
פירוש הדבר שתוכל להזמין את כל הספקים הרלוונטיים להיכלל בתהליך הזה, ולעבוד איתם יחד להשיא את הערך שהם מביאים לחברה, באיכות, חדשנות וטכנולוגיה, עמידה בלו"ז , ועוד…במקום להתמקד בהורדת המחיר בלבד.
זה הבסיס להשגת התוצאות הטובות ביותר למחיר שאתה משלם,
ושהחלטות המיקרו יהיו החלטות נכונות לטווח ארוך ולא נקודתיות, ממוקדות מחיר וכמובן נכונות רק לטווח קצר.
הנהגת הארגון שלך צריכה להבין היטב מהו תהליך ניהול ספקים וכיצד הוא יכול לעזור לארגון שלך להיות מצליח, יחד עם הספקים.
מנהלים בכירים צריכים להיות מעורבים בהערכה וברתימה של ספקים למטרות ויעדיה החברה. כדי להצליח ההנהלה צריכה לצייד את הרכש במשאבים וטכנולוגיות מתאימות לניהול התהליך. כמו כן צריך לתת את הגיבוי ולרתום את השותפים ואנשי כוח לביצוע תהליכי העברת ומדידת ספקים אלה .
לקריאה נוספת בלחיצה כאן