ברוב הארגונים מערכי הרכש נתפסים כגופים שאינם מביאים ערך כלכלי גדול. הם נתפסים כגופים בירוקרטיים. כגוף אשר מנסה לקדם מטרות מקומיות כמו חסכונות והוזלות, בעוד שהארגון כולו משלם מחיר של פגיעה בשירותיות, בתגובתיות ללקוח, בצמצום מספר הספקים של החברה, בבעיות איכות וכו'. מערכי הרכש מטפלים בסכומי כסף גדולים ומשמעותיים, ובכל זאת הם אינם זוכים להערכה ולהכרה ארגונית. איך זה ייתכן?! יש לכך כמה סיבות אפשריות … האם הרכש באמת מבין את מקומו ואת תפקידו בארגון? האם הרכש מבין מהן הפעולות הנכונות להצלחת הארגון? האם הרכש יודע כיצד להשיג את מטרותיו העסקיות?! שאלות /סיבות אלו מציגות את הפער הקיים בין גוף הרכש לבין הנהלת הארגון. הרכש עושה את עבודתו נאמנה, אך לא תמיד יודע כיצד לתקשר זאת החוצה, בצורה מיטבית ונכונה עבורו. |
ארגוני רכש אלה משנים את כללי המשחק, הם פועלים בשת"פ עם הפונקציות הארגוניות (כספים. פיתוח, ההנהלה וכו') ורותמים אותם לקדם את יעדי הרכש.
הם יצירתיים
יוזמים
מיצרים פתרונות לאתגרים ובעיות
יש להם קשרים חזקים והשפעה בתוך הארגון
לא פחות מזה קשרים והשפעה על רשת הספקים.
· סדנה אששששש!
· מצחיק מעניין סוחף
· מדרבן ונותן כוח ללכת קדימה
· מרצה מצוין – ארז אלוף !
· חייבים לשמוע עוד פעם ועוד פעם
· סדנה מעולה – אמשיך להגיע לכל סדנא
· אנרגיות מדהימות – לקוחת את האנרגיה הזו למחר שלי !
· מלהיב עם דוגמאות מאד אמיתיות מהחיים של כולנו
· איזה כיף לפגוש קולגות ולשתף באתגרים
· מעולה – הבנתי שכל מה שחשבתי על הרכש נכון
· סדנה מעשירה וכיפית – איזה יופי שיש כאלה דברים לרכש בישראל
· בולט הלהט של המרצה – זה מדבק ומעצים את האנשים