28.1.2025 | 10:30-12:00 | ZOOM
בתור מנהל/ת רכש המציאות היומיומית שלך מלאה בתהליכי רכש שגוזלים שעות אינסופיות ומייצרים כאבי ראש מיותרים.
בזמן שאת/ה טובע/ת בים של טבלאות אקסל,
מתיש/ה את עצמך במרדף אחרי חתימות ממנהלים,
ומנסה לשמור על ראש מעל המים בתוך הכאוס של ניהול ספקים גלובלי.
אנחנו מציעים לך דרך אחרת, מהפכנית!
דמיינו עולם שבו תהליכי רכש שלוקחים ימים מתקצרים לדקות בודדות.
עולם שבו כל המידע הפיננסי זורם בזמן אמת למערכת אחת חכמה, וחתימות מתקבלות באופן אוטומטי.
עולם שבו שקיפות מלאה היא ברירת המחדל, וניהול ספקים גלובלי הופך ממשימה בלתי אפשרית לפעולה פשוטה ואינטואיטיבית.
זה לא חלום – זו המציאות החדשה שאנחנו יוצרים.
המרכז הישראלי לרכש בשיתוף חברת PayEm
גאים להזמין אותך לוובינר מעשי ומקצועי,
שבו נחשוף בפניך איך לייעל את תהליכי הרכש בארגון שלך
באמצעות פתרונות טכנולוגיים מתקדמים.
תגלה איך לשמור על בקרה תקציבית מלאה, ובו-זמנית להעניק לעובדים את העצמאות שהם צריכים.
זה אפשרי, זה עובד, וזה קורה עכשיו.
28.1.2025 | 10:30-12:00 | ZOOM
10:30-11:00
מערכות מתקדמות לפישוט וייעול תהליכי הרכש
11:00-11:30
שימוש בכרטיסים וירטואליים
בתהליכי רכש
11:30-12:00
השימוש במערכת PayEm ברכש – סיפור הצלחה
מאז שהחלה את פעילותה ב2019, חברת PayEm מספקת מערכת לניהול הוצאות ורכש לחברות.
המערכת שפיתחה PayEm מאפשרת ניהול ושליטה מלאים על כל תהליך הרכש:
בקשת תשלום, ביצוע והצמדת חשבונית, אוטומציה של תשלומים, ניהול ספקים, והנפקה מיידית של כרטיסי אשראי חכמים (וירטואליים ופיזיים).
הפתרון מאפשר לצוותים פיננסיים שליטה ובקרה על הוצאות החברה השוטפות תוך עמידה במסגרת תקציב, לצד מתן עצמאות לעובדים והטמעת תהליכי עבודה יעילים, החוסכים זמן וכסף ומאפשרים נראות מלאה.
בנוסף, המערכת נבנתה כך שהיא מסוגלת לתמוך במורכבויות הפיננסיות של חברות רב לאומיות. השימוש ב-PayEm מאפשר לצוותי רכש ופיננסיים ליצור תרבות של אחריות ארגונית, התנהלות כספית חסכונית ויעילה תוך בקרה וציות.
מייד לאחר הרישום יישלח אליך מייל עם לינק הגישה לוובינר