לאחרונה אנחנו עדים לחשיפתן של טכנולוגיות חדשניות של אינטליגנציה מלאכותית וטכנולוגיות נלוות אחרות שמחוללות מהפכה בכל תחומי חיינו.
כאשר הטכנולוגיה חכמה יותר, והיא נמצאת בכל מקום בבתים, במקומות הבילוי ביציאה לטיולים וכו.
נשאלת השאלה "איך זה ישפיע על מקום העבודה שלנו?
ובאופן ספציפי "איך יראה עידן הרכש החדש?"
אני חושב שחשוב שנחשוף ונכיר את הטכנולוגיות ואולי חשוב מזה, מהן ההשלכות וההזדמנויות של ההתקדמות הטכנולוגית, שמשנות את האופן בו בני אדם וטכנולוגיה משתפים פעולה, ואיך זה הולך להשפיע על ממשקי ותהלכי הרכש שאנחנו מנהלים?!
חשוב להדגיש כי תהליכים וטכנולוגיות אלה, יכולים לשפר את הביצועים ולפתוח יכולות חדשות לחברות, להעלות את פרופיל הרכש כפונקציה שמוסיפה ערך ולא רק להפחית עלויות.
מהן הטכנולוגיות החדשניות שישנו את עולם הרכש אנחנו מכירים?
כשהעולם משתנה גם עולם התעסוקה בחברות וארגונים משתנה.
מהם הכישורים שידרשו למנהלי הרכש בעולם של טכנולוגיות רכש מתקדמות?
הטכנולוגיה הולכת להיכנס לתחומי הרכש ולהחליף את העבודה "השחורה" והסיזיפית של הקניינים ומנהלי הרכש, שכוללת ניתוח מידע, ומתן תגובה לפעילויות אדמיניסטרטיביות כגון אישור חשבוניות.
האם אנחנו צריכים להרגיש מאוימים מהמגמה?
האם זה אומר שמקצוע הקניינות וניהול רכש כמו שהכרנו הולך להיעלם?
אולי כדאי שנלחם בזה?
אז זהו שבדיוק ההיפך!!
הטכנולוגיה תאפשר לנו לפנות את האנרגיה לביצוע רכש יותר מקצועי, יותר עסקי בעל ערך כלכלי גבוה יותר.אם כך, מהם הכישורים והמיומנויות שאנחנו צריכים לפתח כדי שנהיה רלוונטיים אחרי כניסתם של טכנולוגיות אלה?
מועמדים מוכשרים עם ניסיון עשיר ברכש לא מצליחים לצלוח ראיונות עבודה והתסכול עולה.
בשיחות איתם אנחנו מנתחים את הסיבות לכך ולכאורה למרות שיש להם את כל מה שהוגדר בתיאור המשרה הם לא מתקבלים!
למה??
כי יש סעיפים שלא כתובים בהגדרת התפקיד והם אלה, שמנהלי משאבי האנוש נותנים להם דגש הולך ועולה, לפני בחירה של מועמד כזה או אחר.
אלה נקראים "כישורי ניהול רכים".
האם שאלת את עצמך את השאלות הבאות :
למה הקידום שלי נעצר? למה אחרים מתקדמים מהר יותר ממני?
למה מחלקות אחרות מקבלות משאבים בקלות בעוד ברכש זה תמיד נחשב מותרות?
האם יש לך הרבה עימותים פנים ארגונים שאתה לא מצליח לפתור?
האם אתה מרגיש שכולם מפריעים לך לעשות את עבודת הרכש?
אני הולך לראיונות לתפקידים שכבר עשיתי ולא מקבלים אותי?
אם התשובה מוכרת לך זה אומר שכנראה אתה בעולם מתקדם שמחייב פיתוח יכולות ניהול אחרות ומתקדמות שיאפשרו לך להוציא מהרכש את המקסימום.
זכרו, אנחנו חיים בעולם דינמי, פתוח ומשתף.
אנחנו צריכים להיות חלק ממנו או שאנחנו מפספסים נדבך חשוב ומשמעותי לצמיחה לגדילה.
מיתוג איש ונטוורקינג למנהלי רכש
בעידן הרשתות החברתיות והאינטרנט המהיר, מקצוענות ברכש כבר לא מספיקה.
כדי לזכות במשרות הנחשקות בתחום.
כדי להתבלט אל מול מנהלי רכש אחרים בשוק.
צריך לעשות את הדברים אחרת.
איך עושים זאת?
מספרים סיפור אישי ומקצועי מבודל.
היכולת להציג את כישורינו וניסיונינו, בצורה מעניינת ומיוחדת,
הופכת לחשובה והכרחית כדי להשיג את מטרותינו בקריירה, בעסקים וגם בחיים.
כדי שגם לך יהיו את הכלים הנדרשים לכך.
בהרצאה מיוחדת וחדשנית זו נטע תחשוף בפניך דרכים ליצירת מיתוג אישי מובדל
(בניית פרופיל מקצועי מבודל ואישי) שייצג אותך בצורה הטובה והמקצועית ביותר!
מרצה: נטע דורון מומחית לינקדאין למיתוג אישי וניהול נוכחות.